Online Weiterbildungsangebot der GCSAA

Wir freuen uns, dass die FEGGA in Zusammenarbeit mit der GCSAA bis Juli 2020 eine Auswahl an Online-Bildungsmöglichkeiten allen FEGGA Mitgliedsverbänden anbietet.

Um das Online Bildungsangebot zu nutzen, müssen Sie sich bei der GCSAA registrieren – wie, wird weiter unten erklärt.

Angesichts der globalen Auswirkungen, die der COVID 19 auf uns alle hat, ist die Online-Bildung eine großartige Möglichkeit, Ihren Mitgliedern gute Bildungsmöglichkeiten zu bieten, und wir danken dem GCSAA für die Weitergabe dieses wertvollen Tools an die Greenkeeper-Verbände und die Unterstützung der Vorteile der "ONGOING COLLOBORATION" und wir danken auch der FEGGA für die Organisation der Möglichkeit.

In der Anlage finden Sie zwei Dokumente, mit denen Sie sich über die Webinaren informieren können, die im Rahmen dieser Initiative als "gebührenfrei" angeboten werden:

1.         Liste der Webinare mit detaillierten Beschreibungen (PDF- und Word-Format)

2.         Zusammenfassende Liste der Webinare (PDF- und Word-Format)

Und wie komme ich an den Zugang?

As a member of one of our international allied associations, GCSAA is offering you free learning opportunities during the COVID-19 pandemic. Please register your log in information using the steps below to gain access to the educational content.

Step 1:
Go to www.gcsaa.org. Use the pink Log in button on in the top right corner of the webpage to create a username and password for the website.

Step 2:
Email mbrhelp (at) gcsaa.org. Provide your full name and state that you are a non-member who would like access to the allied international webinars. GCSAA will enroll you in a Welcome to My Learning Hub webinar which will give you access to the content learning hub.

Please note: You won’t be able to access the learning hub content until steps 1 and 2 are complete and you’ve received a confirmation email from GCSAA.

Step 3:
Once you are enrolled use your username and password to access free learning content in the “Allied Association Webinars” section of the Learning Hub page. After logging into the website select “My Learning Hub” located in the Education tab on the homepage. Once you enter the Learning Hub you must login in the top right corner of the page.

For more information, or if you need help creating your login, please watch the following video: https://player.vimeo.com/video/408862722

Trevisto Plant Solution

Kreuzberger Ring 64  •  65205 Wiesbaden  •  Telefon: 0611 901 87 25